e-Store Frontend Developer
Hello Warszawa, Wrocław, Katowice, Gdańsk, Poznań, we are hiring! Job Title: e-Store Frontend Developer Job purpose: The e-Store Frontend Developer will be part of the global delivery team in order to develop and maintain [...]
Samsung
WE ARE HIRING NOW! PURPOSE OF THE JOB: To provide technical support and guidance to online marketers throughout Europe/CIS and MEA for Samsung.com operations. KEY ACCOUNTABILITIES: - Provide direct IT support to Samsung on-line manager, marketing [...]
Zatrudniamy
Jako SPEED Management Polska zatrudniamy ze względu na rozwój firmy: OCZEKIWANE UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE: Niezbędne: • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami (najlepiej Adobe Campaign) • Podstawowa znajomość HTML i CSS • Umiejętności zarządzania danymi / [...]
Bądź widoczny w Sieci. Bądź dobrze postrzegany
Oferujemy naszym Klientom pomoc w dotarciu ze swoim przekazem – informacją, reklamą czy po prostu propagowaniem wizerunku – do jak najszerszej publiczności, korzystając z metod, jakie daje do dyspozycji współczesny Internet. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dostarczanych przez serwisy zapewniające największą oglądalność, a więc przede wszystkim Google, Facebook, YouTube. Za pomocą specjalizowanych narzędzi docieramy do czytelników dużej liczby stron internetowych – od ogólnych portali informacyjnych i rozrywkowych, po specjalizowane serwisy i blogi tematyczne oraz branżowe.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Tworzenie i zarządzanie contentem
Content marketing, czyli marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych materiałów, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.
Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu. Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści.
Reklama internetowa
Podstawową platfomą służącą do publikowania reklam we współczesnym Internecie jest system reklamowy Google AdWords, pozwalający np. na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google (w formie tekstowej). Reklamodawca może precyzyjnie dobrać słowa lub frazy kluczowe, które spowodują wyświetlenie jego linku. AdWords pozwala także na umieszczanie bannerów graficznych na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense. Możliwe jest wskazanie witryn internetowych, na których wyświetlane będą bannery, jak również wybór profilu demograficznego odbiorców.
Inne popularne platformy wyświetlania reklam w Internecie to Facebook oraz YouTube. Reklamy FB oraz YT wyświetlane są tylko w obrębie samych serwisów, jednak ponieważ media te cieszą się ogromną popularnością, stanowią potężne narzędzie do propagowania treści reklamowych.
Tworzenie serwisów WWW
Web design to proces polegający na rozplanowaniu, zaprojektowaniu i wdrożeniu stron internetowych. Wymaga przemyślenia także takich elementów strony jak nawigacja, interaktywność, użyteczność, architektura informacji oraz współdziałanie elementów audio, tekstu, obrazków, hiperlinków oraz filmów.
Połączenie dobrego projektu z dobrze opracowaną hierarchią treści, zwiększa skuteczność strony jako kanału komunikacyjnego i źródła wymiany danych. Podnosi to możliwości kontaktu pomiędzy dostawcą i odbiorcą treści.
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization, SEO) obejmuje procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Opiera się ono na ciągłym poznawaniu mechanizmów rządzących wyszukiwarkami i dostosowywaniu kodów serwisów internetowych do aktualnych algorytmów wyszukiwarek w celu poprawienia pozycji danego serwisu na liście wynikowej.
Na ostateczny rezultat składają się działania off-page, czyli prowadzone poza witryną docelową (np. link building) oraz on-page, czyli optymalizacja samych stron, wpływająca na ich budowę, treść i strukturę.
Oferta
Typowe usługi wykonywane dla naszych Klientów
Prowadzenie fanpage'a na Facebooku
Zakres działań:
– tworzenie atrakcyjnych treści związanych z tematyką fanpage’a
– zwiększanie zasięgu i popularności (polubienia, udostępnienia itd.)
– komunikacja z odbiorcami, stały nadzór oraz opieka administracyjna
Stworzenie strony WWW
Zakres działań:
– stworzenie koncepcji serwisu (struktura, nawigacja, technologie)
– opracowanie tekstów oraz projektu graficznego
– przygotowanie kodu strony, uruchomienie serwisu
Audyt SEO strony WWW
Zakres działań:
– analiza kodu strony pod względem zgodności z normami W3C i Google
– analiza treści i hierarchii tekstów pod kątem pozycjonowania
– opracowanie zaleceń mających na celu optymalizację serwisu
Prowadzenie kampanii reklamowej AdWords
Zakres działań:
– dobór fraz kluczowych oraz witryn docelowych
– opracowanie treści tekstowych i materiałów graficznych
– nadzór nad trwającą kampanią, analizy i raportowanie
Fotografia produktowa
Specjalizujemy się w fotografii produktowej – packshot. Gwarantujemy profesjonalne wsparcie w realizacji wizji Klienta, zaczynając od przygotowania produktu, na zaawansowanej postprodukcji kończąc.
Mamy własne studio oraz zgrany zespół fotografów i grafików. Doskonale wiemy, jak pokazać Twoje produkty, aby wzbudzić zainteresowanie Twoich Klientów.
Zaufali nam: Teva, Sanofi, Delonghi, Nespresso, Kenwood, Hendi, Nivea, Mennica Polska, Puro, Citroen, Renault, Coca-Cola, Carrefour, thermomix, Ibis, Lirene, Loreal, Maspex, Mercure, Multikino, Allegro, Panasonic, PKP, PZU, Randstad, Samsung, Teva, Skoda, Vichy, Volvo i wielu innych.