Życzenia

23 grudnia, 2021|Możliwość komentowania Życzenia została wyłączona

Życzymy wszystkim programistom, informatykom i specjalistom z branży IT, aby procesory zawsze miały bardzo dobre taktowanie i chłodzenie, by bity nie myliły się z bajtami oraz niech każdy sprzęt działa Wam bez zarzutu, a programy [...]

Bądź widoczny w Sieci. Bądź dobrze postrzegany

Oferujemy naszym Klientom pomoc w dotarciu ze swoim przekazem – informacją, reklamą czy po prostu propagowaniem wizerunku – do jak najszerszej publiczności, korzystając z metod, jakie daje do dyspozycji współczesny Internet. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dostarczanych przez serwisy zapewniające największą oglądalność, a więc przede wszystkim Google, Facebook, YouTube. Za pomocą specjalizowanych narzędzi docieramy do czytelników dużej liczby stron internetowych – od ogólnych portali informacyjnych i rozrywkowych, po specjalizowane serwisy i blogi tematyczne oraz branżowe.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Tworzenie i zarządzanie contentem

Content marketing, czyli marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych materiałów, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.

Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu. Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści.

Reklama internetowa

Podstawową platfomą służącą do publikowania reklam we współczesnym Internecie jest system reklamowy Google AdWords, pozwalający np. na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google (w formie tekstowej). Reklamodawca może precyzyjnie dobrać słowa lub frazy kluczowe, które spowodują wyświetlenie jego linku. AdWords pozwala także na umieszczanie bannerów graficznych na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense. Możliwe jest wskazanie witryn internetowych, na których wyświetlane będą bannery, jak również wybór profilu demograficznego odbiorców.

Inne popularne platformy wyświetlania reklam w Internecie to Facebook oraz YouTube. Reklamy FB oraz YT wyświetlane są tylko w obrębie samych serwisów, jednak ponieważ media te cieszą się ogromną popularnością, stanowią potężne narzędzie do propagowania treści reklamowych.

Tworzenie serwisów WWW

Web design to proces polegający na rozplanowaniu, zaprojektowaniu i wdrożeniu stron internetowych. Wymaga przemyślenia także takich elementów strony jak nawigacja, interaktywność, użyteczność, architektura informacji oraz współdziałanie elementów audio, tekstu, obrazków, hiperlinków oraz filmów.

Połączenie dobrego projektu z dobrze opracowaną hierarchią treści, zwiększa skuteczność strony jako kanału komunikacyjnego i źródła wymiany danych. Podnosi to możliwości kontaktu pomiędzy dostawcą i odbiorcą treści.

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization, SEO) obejmuje procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Opiera się ono na ciągłym poznawaniu mechanizmów rządzących wyszukiwarkami i dostosowywaniu kodów serwisów internetowych do aktualnych algorytmów wyszukiwarek w celu poprawienia pozycji danego serwisu na liście wynikowej.

Na ostateczny rezultat składają się działania off-page, czyli prowadzone poza witryną docelową (np. link building) oraz on-page, czyli optymalizacja samych stron, wpływająca na ich budowę, treść i strukturę.

Oferta

Typowe usługi wykonywane dla naszych Klientów

Prowadzenie fanpage'a na Facebooku

Zakres działań:

– tworzenie atrakcyjnych treści związanych z tematyką fanpage’a

– zwiększanie zasięgu i popularności (polubienia, udostępnienia itd.)

– komunikacja z odbiorcami, stały nadzór oraz opieka administracyjna

Stworzenie strony WWW

Zakres działań:

– stworzenie koncepcji serwisu (struktura, nawigacja, technologie)

– opracowanie tekstów oraz projektu graficznego

– przygotowanie kodu strony, uruchomienie serwisu

Audyt SEO strony WWW

Zakres działań:

– analiza kodu strony pod względem zgodności z normami W3C i Google

– analiza treści i hierarchii tekstów pod kątem pozycjonowania

– opracowanie zaleceń mających na celu optymalizację serwisu

Prowadzenie kampanii reklamowej AdWords

Zakres działań:

– dobór fraz kluczowych oraz witryn docelowych

– opracowanie treści tekstowych i materiałów graficznych

– nadzór nad trwającą kampanią, analizy i raportowanie

Fotografia produktowa

Specjalizujemy się w fotografii produktowej – packshot. Gwarantujemy profesjonalne wsparcie w realizacji wizji Klienta, zaczynając od przygotowania produktu, na zaawansowanej postprodukcji kończąc.

Mamy własne studio oraz zgrany zespół fotografów i grafików. Doskonale wiemy, jak pokazać Twoje produkty, aby wzbudzić zainteresowanie Twoich Klientów.

Zaufali nam: Teva, Sanofi, Delonghi, Nespresso, Kenwood, Hendi, Nivea, Mennica Polska, Puro, Citroen, Renault, Coca-Cola, Carrefour, thermomix, Ibis, Lirene, Loreal, Maspex, Mercure, Multikino, Allegro, Panasonic, PKP, PZU, Randstad, Samsung, Teva, Skoda, Vichy, Volvo i wielu innych.

Nasz potencjał